سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فــــوتـــبــال ســــالـــــم

پیروزی قاطعانه منچستریونایتد مقابل تاتنهام

شاگردان سرالکس در دومین هفته از رقابتهای لیگ برتر موفق شدند تاتنهام را با اقتدار از پیش رو بردارند.


تیم فوتبال منچستریونایتد موفق شد در دومین هفته از رقابتهای لیگ برتر در یک دیدار خانگی با نتیجه سه بر صفر از سد میهمان خود تاتنهام بگذرد.
در این بازی دنی ولبک که از ابتدا در ترکیب اصلی یونایتد قرار گرفته بود پاسخ اعتماد فرگوسن را داد و گل اول تیمش را به ثمر رساند و در گل دوم نیز نقش موثری داشت.
یونایتد که با مصدومیت ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ دو مدافع کلیدی خود مواجه است در این بازی با ترکیب فیل جونز و جانی اوانز در قلب خط دفاع به میدان رفت.
نیمه اول با وجود چندین موقعیت مناسب برای یونایتد در نهایت بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم یونایتد نمایشی متفاوت داشت. آنها در دقیقه 61 روی یک ارسال و ضربه سر دنی ولبک مهاجم 20 ساله خود به گل رسیدند.
در دقیقه 76 بازی اندرسون روی پاس پشت پای دیدنی ولبک در موقعیت تک به تک قرار گرفت و موفق شد دروازه برد فریدل را که جای هئورلو گومس را گرفته بود برای دومین بار باز کند.
در ادامه بازی یونایتد دست بردار نبود و در دقیقه 86 بازی وین رونی روی ارسال رایان گیگز بار دیگر با ضربه سر دروزاه تاتنهام را باز کرد تا شیاطین سرخ با اقتدار و با نتیجه سه بر صفر حریف خود تاتنهام را شکست دهند.
یونایتد با این پیروزی 6 امتیازی شد و به همراه من سیتی و ولورهمپتون در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت.


EPL,Danny Welbeck,Manchester United v Tottenham Hotspur

 



فال روزانه